اختصاص 30 دقیقه از زمان مدارس فارس به نماز

بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم

كارشناس مسوول اقامه‌ی نماز آموزش و پرورش فارس از اختصاص سی دقیقه از ساعت كاری مدارس به موضوع نماز در سال تحصیلی 93-92 خبر داد.

 به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی فارس، «سیدكریم زارعی» گفت: بر اساس مصوبه‌ی شورای عالی آموزش و پرورش به منظور تحقق اهداف عملیاتی ارائه شده در سند تحول بنیادین در سال تحصیلی جدید ساعت نماز مدارس 30 دقیقه تعیین شده است.

وی گفت: مدیران مدارس باید این زمان را در برنامه‌ی روزانه‌ی مدارس و برای تمام پایه‌ها و دوره‌های تحصیلی قرار داده و با برنامه‌ریزی لازم ضمن درج ساعت نماز در برنامه‌ی هفتگی، زمینه‌ی حضور حداكثری دانش‌آموزان و همكاران را در اقامه‌ی این فریضه الهی فراهم كنند.

زارعی افزود: براساس هماهنگی‌ها، نمازخانه‌های مدارس در سطح استان فارس پیش از بازگشایی مدارس، برای انجام این فریضه آماده‌ می‌شوند.

كارشناس مسوول اقامه‌ی نماز آموزش و پرورش فارس هم‌چنین گفت: با همكاری ستاد اقامه‌ی نماز استان و دفاتر ائمه‌ی جمعه زمینه‌ی حضور ائمه جماعات روحانی در مدارس فراهم شده است

زارعی گفت: در مدارسی كه دسترسی به ائمه‌ی جمعه ندارند یكی از همكاران متعهد و دارای شرایط به عنوان امام جماعت فرهنگی انتخاب می‌شود.

كارشناس مسوول اقامه نماز آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: برابر شیوه‌نامه‌ی ارسالی به مدارس، مدیران موظف شدند سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان را به‌گونه‌ای هماهنگ كنند كه در اقامه‌ی نماز خللی ایجاد نشود.



گلچین 10 سال مداحی بازی جنگی (تیراندازی و رزمی) معجزه حفظ قرآن کریم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:مدارس فارس , نماز در مدارس , نماز , دانش آموزان فارس , مرودشت , شیراز, بسیج مرودشت,,

] [ 18:15 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه